maanantai 11. huhtikuuta 2016

Paljonko olen käyttänyt Museokorttia?


Pikkulintujen laulu ei pettänyt ja Museokortin asiakassivu on avautunut. Eli ryntäsin oitis tekemään laskelmia. Olen näköjään ostanut kortin syntymäpäiväkseni ja 11 kuukauden aikana on kertynyt 34 käyntiä. Jo pelkästään Atskin viidellä käynnillä olen laskennallisesti kattanut kortin hinnan. Mutta olisinko käynyt vuodessa viisi kertaa ilman korttia?

Atskin jälkeen kakkoskohteena on ikkunastani näkyvä Kansallismuseo, jossa olen kuitenkin poikennut vain 3 kertaa ja näistä yhden ennen Töölöön muuttamista. Useita vaihtuvia näyttelyitä jäänyt näkemättä. Ei rahan eikä matkan vuoksi, joten missäköhän mättää?

Olen (ilmiselvästi) tehnyt kaksi museoretkeä Tampereelle enkä yhtään Turkuun. Sattumaa?

Blogissa raportoitua käyttöä:


Museokortti on varmasti lisännyt museoissa käymistä jonkin verran, mutta niiden vetovoima ei ole varsinaisesti kasvanut. Kynnys astua sisään madaltunut, mutta askeleet suuntautuvat varsin harvoin kohti ovea.

Ei kommentteja: